marann.reismee.nl

Een bijzonder begin van het nieuwe jaar!

Gelukkig Nieuwjaar!

Met de bus gaan we naar Khon Kaen, een rit van zo’n 4 uur. Na de lunch hebben we eigenlijk vrij, maar we willen erop uit. Pan regelt een taxi en we bezoeken weer een aantal bijzondere tempels: Wat Thung Setthi, Mondop Ong Prathom and the Garden of Dhamma ( een tempel vol baby’s en wijsheden), Wat Pa Saeng Arun tempel en Shiva Mahatap Tewalai temple, een soort park met Indiase tempels. Heel bijzonder allemaal.

We eten in een leuke, gezellige en drukke foodcorner.

‘s Avonds krijgen we een Thaise massage. Eerst moeten we ons verkleden. In een Thaise outfit gaan we op de bedden liggen. Er wordt gestart met de voeten, maar ons hele lijf komt aan de beurt. We worden ingesmeerd met een soort olie. Kneden, kloppen, dubbelvouwen, het maakt allemaal deel uit van de massage. Na een uur zijn we zo rozig, helaas moeten we nog even door de buitenlucht naar ons hotel lopen. Maar daar vallen we beiden als een blok in slaap.